Pingyao

20 oktober 2017 - Pingyao, China

Met de supersnelle trein (300km per uur) van Beijing naar Pingyao.
Net na de middag aangekomen en ingecheckt in een prachtig 180jaar oud hotel.
Dit lijkt nu echt op China. Pingyao heeft een 10mtr hoge stadsmuur met wachttorens erop. Boven op de muur heb je een prachtig uitzicht over het oude stadscentrum, waar ook ons hotel is gelegen. Vanochtend een tour gemaakt naar de residentie van de familie Qiao en de Zhendong Tempel bezocht. Helaas voor jullie geen foto's met mijn mobiel gemaakt dus kan niet delen. Morgen gaan we met de trein naar Xi'an waar het Terracotta Leger op ons wacht, we zijn benieuwd.

1. Janet:
    20 oktober 2017
    Heb even stiekem gegoogled en ziet er inderdaad heel authentiek uit. Ben heel benieuwd naar jullie foto’s. Geniet ervan !!
  2. Betsy:
    Ohh jammer van de foto's, ben erg benieuwd. De foto's op Google zien er al fantastisch uit! (Janet...) 300 km per uur is wel super hard! Dat is op zich al een ervaring.
  3. Josephine:
    20 oktober 2017
    Ik ben heel benieuwd naar je foto's!